loading...
امتحان نوبت دوم , دانلود نمونه سوالات سوم راهنمایی
علی دادرس بازدید : 154 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (6)
مجموعه پاورپوینت های آموزشی جغرافیای سال سوم راهنمایی،پاورپوینت آموزشی،پاورپوینت ریاضی،پاورپوینت عربی،پاورپوینت زبان،پاورپوینت علوم

این بار سایت بزرگ سوم راهنمایی مجموعه ای پاورپوینت های آموزشی کتاب جغرافیای سال سوم راهنمایی را برای شما دانش آموزان عزیز آماده کرده است.
این پاورپوینت ها شامل بخش های اول تا ششم است.

برای دانلود این مجموعه پاورپوینت به ادامه مطلب بروید....




دانلود بخش دوم



دانلود بخش سوم


دانلود بخش پنجم



دانلود بخش ششم



پاورپوینت آموزشی جغرافیای سال سوم راهنمایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان قائمی در تاریخ 1393/02/07 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

tanks

این نظر توسط دلسا در تاریخ 1393/02/06 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنونم........
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1393/02/03 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

دادا آدرس هر پستی که میخوای رو بگو حذف میکنم وب من به مطالب سایت تو نیازی نداره
هر کدوم که کپی اسمشو بگو حذف میکنم صفحات زیاده نمیتونم پست هاتو پیدا کنم
هر کدوم که هست اسمشو بزارمن پاک میکن مک

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1393/02/03 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
چرا به اسم مدیریثت رز بلاگ میای نظر میدی ؟؟؟
داداش منبع ذکر شده دیگه
اگر هم شکایتی کردی پس بگیر ما با هم کنار میایم
منبع گزاشتم
سوم
دادا اگه نگاه کرده باشه من یه قسمت به اسم کپی رایت گزاشتم اونجا میتونستی اعلام کنی

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/02/01 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

عــــــــالــــــــیـــــــــه ممنونم ازتونشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/02/01 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

عالی بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 246
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,570
  • بازدید کلی : 145,408