loading...
امتحان نوبت دوم , دانلود نمونه سوالات سوم راهنمایی
snaki بازدید : 150 شنبه 21 دی 1392 نظرات (3)
سلام

امروز براتون سوالات درس قرآن رو آماده کردیم

این سوالات مربوط به سوال 1391-92 میباشد

کاری از سایت کلاس سوم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

این مطلب اختصاصی سایت کلاس سوم می باشد و کپی برداری از ان بدون ذکر منبع شرعا حرام می باشد

با تشکر از سازمان سنجش برای کمک در طرح سوالات


لینک دانلود :

کلیک کنید

نویسنده :

snakeeyes

پسورد در صورت نیاز:

sevom-class.ir

اگه کاری داشتید یا چیزی خواستین در نطرات بگین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/12/07 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید دیر شد گرفتار بودم ببخشید
وب سایت شما عالیه من که خیلی خوشم اومد تا به حال همچین وب سایتی به خوبی شما ندیدم
باز هم به وبلاگ من بیا مطلب های جدید گذاشتم
سریع بیا دستت دردنکنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
متشکرم از شما.

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/12/03 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

من که هر کاری کردم نتونستم به سوال ها دست پیدا کنم لطفا درست بذارین ندا.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بفرمایید :
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=83a000cc79235d33ac5c1cfd21842ec1
فقط کافیه روی ادامه مطلب کلیک کنید !
سپس در صفحه باز شده روی کلمه :
لینک دانلود :
کلیک کنید

کلیک بکنید تا بتوانید فایل سوالات قرآن را دریافت کنید !
با تشکر (مدیریت سوم کلاس)

این نظر توسط محمد علی در تاریخ 1392/10/21 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه

به سوالات امادگی دفاعی احتیاج دارم میشه بزارید ممنون میشمشکلک
پاسخ : چشم همین امروز براتون تو سایت قرار میدم.
ممنون.
تا ساعت 10 حتما تو سایت نمونه سوالات آمادگی دفاعی رو میبینین!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 246
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 1,786
  • بازدید کلی : 145,624